MAHU MENAMBAH KESUBURAN?

Assalamualaikum wbt..
Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni oyun nak share tentang 1 set yang femes dalam shaklee..iaitu SUPLIMEN MENAMBAH KESUBURAN !

Dalam set kesuburan shaklee, terdapat suplimen untuk suami dan ada suplimen untuk isteri. Adil kan? 
Sebab ada kemungkinan besar kegagalan belum mendapat cahaya mata disebabkan ketidaksuburan suami juga..bukan isteri semata-mata. kan?

"According to the American Society for Reproductive Medicine, men and women are equally affected by infertility in spite of the misconception that women are more likely to deal with reproductive health complications. Researchers involved with this study are unsure what exactly it is about stress that can cause negative implications for semen quality.  "



SUPLIMEN MENAMBAH KESUBURAN LELAKI


Dalam artikel ini menyatakan dengan jelas antara mikronutrient yang diperlukan untuk menambah kesuburan lelaki


Salah satunya adalah Zinc !

" Although the underlying mechanisms by which Zn affects spermatogenesis remain unknown, the positive effects of Zn on sperm count and parameters (morphology and motility) are documented . Recently, the ability of Zn to reduce oxidative stress in sperm was also identified." 

Oyun nak explain sikit pasal oxidative stress yang boleh merosakkan kualiti sperma sepertigaya hidup merokok, stress dengan pekerjaan, faktor kesihatan seperti Diabetes boleh merendahkan kuantiti sperma lelaki !

Oleh itu, zinc dan selenium dalam Vitamin E shaklee, memang membantu meningkatkan kesuburan lelaki



JOM TENGOK PERANAN SUPLIMEN KESUBURAN LELAKI SHAKLEE!


  1. Zinc Complex

  • zinc di dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain
  • kekurangan yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat,impoten,perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel,kiraan sperma yang rendah,kemerosotan fungsi seksual,penuaan pra-matang dan rambut gugur
  • zinc melindungi kesihatan prostat,memperbaiki dan menyembuh benign prostatomegaly (prostate enlargement) dan keadaan kerap kencing. 
  • pengambilan zinc untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki,impoten, meninggikan kiraan sperma.
   2.  Vitamin E

  • vitamin E yang paling lengkap di pasaran dan mengandungi 10mg Selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E,memelihara membran sel,sel darah merah dan tisu-tisu otot
  • vitamin E mempertingkatkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600-800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka
  • ia juga meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih



 JOM TENGOK SUPLIMEN KESUBURAN WANITA SHAKLEE! 

Lengkap dengan asid folik yang sangat penting untuk pembentukan saraf dan otak janin. Vit B juga membantu perkembangan telur dalam ovari sebelum disenyawakan oleh sperma!


   2) ESP adalah protein yang membantu menguatkan rahim bagi persediaan kehamilan. I amembina rahim yang sihat dan perkembangan telur yang sihat!

3) GLA COMPLEX membantu menyeimbangkan hormon wanita dan membantu mematangkan telur wanita. Ada seorang kawan oyun baru je wassap bagitau yang dia buat ujian kesuburan, dia check, lepas sebulan dia makan GLA shaklee, memang bertambah besar! Dia terkejut, Doktor pun terkejut! GLA ni juga bantu mengurangkan senggugut dan menstabilkan kitaran haid yang stabil.  






APA LAGI?


MAHU MENAMBAH KESUBURAN DENGAN SUPLIMEN SHAKLEE?

 

 

 

 

HUBUNGI SAYA,
NORAYUNEY BINTI AHMAD
SHAKLE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SID 908891
H/P: 0192680649
FB:Oyun Ayuney
PAGE:Eyman Ayuney Natureshoppe 

 

 


 

 




Post a Comment

 
Top