Apakah perbezaan vitamin E complex Shaklee berbanding jenama lain?

- Ia kaya dengan khasiat ekstrak biji anggur yang sangat kaya dengan antioksida

- Ia juga diperbuat daripada minyak soya dan minyak gandum asli dan organic

- Kaya dengan d-alpha tocopherol yang aktif dan bergabung dengan 8 jenis vitamin E yang lain ( alpha,beta, gama,delta) yang menjadikan ia vitamin E yang lengkap dipasaran!

- Lengkap dengan mineral SELENIUM yang membantu penyerapan Vitamin E ke dalam badan.
- Dalam 1 softgel vitamin E Shaklee, ia mengandungi 322.89mg Vitamin E iaitu menyamai 400iu Vitamin E!


Manfaat vitamin E !

Mempertingkat kemampuan reproduktif

Ada kajian yang menunjukkan bahawa pengambilan 600iu-800iu boleh meningkatkan bilangan sperma yang aktif lebih banyak dalam cecair semen lelaki!

Ia juga berperanan meningkatkan tenaga seksual lelaki dengan membekalkan lebih banyak oksigen ke organ kemaluan lelaki ! Haaa..ni kalau lelaki yang lemah-lemah tenaga batin tu, mai cuba Vitamin E ni..untuk kesejahteraan rumah tangga gak kan ?
cer baca ni sket! ni bukan propa tau! memang ada kajian !
Add Vitamin E and selenium to your diet. Supplementing with at least 600mg of Vitamin E per day, along with the trace element selenium, increases sperm count and the health of the sperm, according to the research report by Thorne Laboratories. You can add Vitamin E and selenium to your diet by eating a wide variety of fresh fruit, nuts, vegetables and leafy greens, or you can purchase a quality supplement from your local .

Tu petikan daripada BAGAIMANA MAHU MENINGKATKAN BILANGAN KUANTITI SPERMA ?



Memperbaiki parut

Vitamin E adalah antioksida yang membantu baik pulih parut luka dan jerawat. Ia juga berperanan melindungi kulit daripada serangan uv yang berlebihan. Hat bawah ni testimoni daripada REAL CONSUMER vitamin E tau.. dari blog http://aulawrites.blogspot.com. Jerawat pun takt nak mai lepas consume Vitamin E ni.


Pudarkan jeragat !

Jeragat adalah masalah kulit yang tak boleh main diselindung melalui pemakaian make up sahaja.

Sebab-sebab terjadinya melasma ( Jeragat )
1) Terdedah kepada cahaya matahari terik
2) Penggunaan hormone. Cthnya Pil perancang
3) Penggunaan kosmetik / rawatan kulit tidak sesuai
4) Keturunan.


Vitamin E yang bertindak sebagai antioksida berperanan melindungi kulit wajah daripada rosak kesan akibat punca terdedah kepada cahaya matahari dan penggunaan kosmetik yang tak sesuai di kulit muka kita.

Melindungi jantung

Pengambilan 800iu vitamin E untuk jantung yang sihat, melindungi sel darah merah daripada pecah, menguatkan salur dinding arteri, maka, jika seseorang yang menghidap tekanan darah tinggi, Vitamin E mampu mencegah seseorang itu daripada mengalami strok (salur darah yang pecah!) dan serangan sakit jantung.

Antioksida yang kuat

Pengambilan lebih daripada 1200iu sehari untuk antioksida melawan kanser, menghalang dan melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan risiko kerosakan sel akibat radikal bebas dan radiasi dan juga ia mampu mengukuhkan system imun kita !

Antipenuaan ?


1 kapsul Vitamin E sehari mampu membantu melambatkan penuaan sel yang adakala sel mati cepat dari waktunya akibat serangan radikal bebas tadi. Radikel bebas ni mai dari mana? Paling mudah nak bagi contoh tang minyak masak kita ! berapa kali kita ulang guna? Bila minyak masak terlalu kerap diulang guna, ia akan menghasilkan radikal bebas berbahaya! Lebih-lebih lagi kepada jantung anda! Maka, Vitamin E yang kaya khasiat antioksida ni la yang tolong lawan radikal bebas ni daripada merosakkan organ-organ utama kita!











ANDA MAHU KAMI BANTU?

HUBUNGI SAYA,
NORAYUNEY BINTI AHMAD
SHAKLE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SID 908891
H/P: 0192680649
FB:Oyun Ayuney
PAGE:Eyman Ayuney Natureshoppe







Post a Comment

 
Top