Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum w.b.t..

Orang kata, waktu berpantang adalah masa TERBAIK utk slim..betul ke??

Ibu-ibu..
Jangan sampai diet melampau anda mengganggu proses penyusuan ye..nanti tiada tenaga pula..jangan risau..menyusukan bayi pun boleh membakar 500kalori..sama dengan kadar pembakaran selepas aerobik 3jam!!!

Ada juga yang menyekat diri dari minum air kosong..takut badan kembang air...berat tak turun nanti... Sedangkan air adalah medium utk berlakunya pembakaran lemak!! Dan air juga penting untuk singkirkan toksin...taklah ibu pening-pening darah kotor naik kepala nanti..

So..
Apa yg shaklee ada utk bantu ibu bf kuruskan badan ye???
Kita ada Cinch shake dengan 3 perisa iaitu coklat, vanilla & caffe latte...ia minuman protein yang menjadi PENGGANTI menu anda..bantu pembakaran lemak & pembinaan muscle utk cepatkan metabolisma badan..bagi yang nak sekat selera makan malam ke, nak ganti nasi dengan minuman ni, bolehla jadikan ia sebagai alternatif..

Yang ke2 iaitu Lecithin..dalam bentuk pil..bantu pecahkan molekul lemak supaya taklah terenap kat mana2 organ..utk ibu bf, lecithin ni bagus utk elak puting susu tersumbat..haisshh..memang sakit tu..boleh bawa ke demam tu..lecithin juga mengandungi asetilkolina yang baik untuk otak anda& bayi anda..ha...ni memang produk 4 in 1 la!! Anda dapat..bayi pun dapat..

Dan yang terakhir adalah alfalfa...ia penting untuk membersihkan usus anda..detox darah anda..bila usus bersih, senangla penyerapan nutrisi nak berlaku..makan sikit dah kenyang..alfalfa ni bukan kata 4 in 1 tau...boleh jadi 11 in 1!! Haa..yg ni saya cerita kemudian ye..hihi...

Ok lah..jika ibu2 bf berminat, blh hubungi saya ye..

Norayuney Ahmad
0192680649
Fb oyun ayuney
Page eyman ayuney natureshoppe

Post a Comment

 
Top