Kesedaran mengenai kepentingan produk selepas bersalin menyebabkan pelbagai jenama tumbuh melata bak cendawan kehujanan... Ini menyebabkan pilihan semakin banyak dan anda semakin KELIRU!!
Lantas, bagaimanakah cara terbaik untuk memilih set bersalin yang sesuai untuk anda??
1)      Dapatkan info setiap produk&  periksa keselamatan kandungan bahan.
Adalah menjadi kewajipan anda untuk mendapatkan info setiap produk daripada pengedar yang telah menjualnya kepada anda.. Ambil masa untuk menyemak no pendaftaran KKM dan status HALAL produk berkenaan.. Anda juga seharusnya mendapatkan maklumat berkenaan dos produk yang dibenarkan, adakah bahan tersebut membahayakan bayi anda, apakah ada kesan sampingan seperti panas & cirit-birit?
 
 
2)      Dapatkan pengesahan daripada Doktor anda.
Sekiranya anda telah meneliti kebaikan produk tersebut, dapatkan nasihat pakar mengenai produk tersebut.
 
 
3)      Periksa latar belakang syarikat pengeluar & pengedar anda.
Ini penting bagi mengelak anda daripada tertipu. Anda boleh memeriksa prestasi pengedar tersebut melalui komen-komen pelanggan lain, dapatkan sedikit maklumat beliau dan cara beliau menjawab soalan-soalan anda mengenai info produk.
Syarikat yang sudah ‘established’ akan mempunyai jaringan dan ‘sejarah’ yang baik.
 
 
4)      Teliti kemampuan anda  (bajet & keupayaan menyediakan).
Kebanyakan set bersalin datang dalam beberapa barang sekaligus.. Adakah set yang anda pilih membenarkan anda untuk membuat pilihan untuk membeli secara berasingan? Ini penting bagi mengelakkan berlakunya pembaziran..
Jika anda tidak sukakan sesuatu yang leceh & merumitkan, adakah set berkenaan boleh dibeli secara berasingan tanpa mewajibkan anda membeli sesuatu yang anda pasti anda tidak akan menggunakannya..
Lakukan sedikit perbandingan harga bagi melihat sama ada harga yang ditawarkan berpatutan atau tidak..
Contoh jika jenama X menawarkan multivitamin dengan harga RM 70 (100 biji) dengan mempunyai kajian klinikal dengan multivitamin jenama Y dengan harga RM50(90 biji) TANPA kajian klinikal...Mana satu kah pilihan anda??
Ada produk yang perlukan penyediaan seperti merebus & dijemur, tanya pada diri anda, adakah anda ‘lalu’ untuk menyediakannya @ tidak..lebih-lebih lagi jika anda memilih untuk berpantang sendirian..
 
5)      Dapatkan testimonial
Langkah terakhir adalah mendapatkan testimonial daripada pengguna sebelumnya..
 
 
 
SET BERSALIN SHAKLEE terbukti selamat untuk ibu berpantang dan bayi yang menyusu. Kerana ia dihasilkan dengan pemantauan ketat oleh badan ketiga sebelum ujian klinikal dijalankan. Shaklee juga sentiasa menjalankan kajian R&D bagi memperbaiki formula demi keselamatan pengguna. Syarikat ini telah pun berusia lebih 50 tahun, maka ia sudah matang dan banyak memberi manfaat.
 
Sudah semestinya ia adalah HALAL dan mempunyai nombor pendaftaran KKM. Pengambilan suplimen selepas berpantang dan semasa hamil juga amat digalakkan oleh para doktor..
 



SET BERSALIN SHAKLEE juga mudah disediakan dan mempunyai fungsi menyeluruh iaitu;
1)      Penyembuhan luka bersalin
2)      Pembersihan toksin , darah kotor & angin
3)      Meningkatkan kualiti & kuantiti susu
4)      Membantu menurunkan berat badan
5)      Membantu ibu cergas berpanjangan
6)      Mencantikkan & menganjalkan kulit ibu
7)      Memulih keintiman & libido
 


Jom kita tengok sebahagian daripada TESTIMONI SET BERSALIN SHAKLEE ya..
 


Haaa...tuuu diaaaa..BEST kan... seperti mana mereka alami..begitu juga saya rasakan..sebab tu memang jatuh hati betul dengan shaklee ni..badan jadi bertenaga..harga berpatutan dengan nilai kesihatan yang kita dapat..tu baru sebahagian testimoni ye..tak lalu  nak tempek semua..in sha allah, jika istiqamah & amalkan dengan cara yang betul, set bersalin shaklee memang banyak membantu anda memulih kesihatan anda semula..

Berminat??
hubungi,
NORAYUNEY AHMAD
0192680649

COD AREA: KUALA SELANGOR, TANJONG KARANG, SEKINCHAN, SUNGAI BESAR, SABAK BERNAM

 

Post a Comment

 
Top