ANJAL DAN 'BESAR'?


BESARKAN PAYUDARA DENGAN ESP SHAKLEE
BESARKAN PAYUDARA DENGAN ESP SHAKLEE !

Assalamualaikum wbt..

Hari ni oyun nak share pengalaman oyun consult kawan sendiri yang dalam proses untuk dapatkan zuriat. Beliau membeli Carotomax sebenarnya dari oyun dan terus daftar ahli shaklee. Tapi bila sesi follow up dijalankan, baru oyun tahu yang dia ada masalah kesuburan. Tak tahu pun ,huhu.. 

Beliau memaklumkan yang beliau mempunyai masalah dinding otot rahim yang nipis. maka, ayat mudahnya, susahlah penempelan embrio nak berlaku. Jadi oyun sajeslah suruh amek ESP. Tapi dia tak mahu! Eh, pelik la pulak..rupanya sebab dia dah pernah amek ESP ni dengan pengedar shaklee lain sebelum ni. Oyun duk la fikir, agaknya dia ni jenis tak suka minum susu kot..sebab tu dia tak suka ESP tu.. 

RUPA-RUPANYA...jeng jeng jengggggg!

Tak suka sebab BREAST JADI MAKIN BESAR! Haaaa...hamek kaw!
Kat dunia ni.. ada jugak yang tak suka breast jadi besar ye? aset untuk suami tu!
punyelah ramai orang kat luar tu ting tong ting tong cari produk untuk besarkan payudara..cari krim la..cari pam la..cari segala macam benda yang boleh dimakan..rupanya, ada orang yang nak mengelak dari jadi besar ek?

TAPI!
Dia suka la amek ESP sebab KULIT JADI CANTIK bila makan ESP ! 
BEST kan?

MACAM MANA ESP MEMBANTU MEMBESAR, MENGANJAL & MENCANTIKKAN YE?

ESP SHAKLE adalah protein tumbuhan yang tulin yang sangat membantu membina sel dan otot manusia. Ia memperbaiki testktur kulit dengan membantu membina tisu-tisu baharu dan menggantikan tisu kulit lama yang kusam dan tak berseri tadi. maka wajah nampak cerah berseri semulajadi !

Untuk mereka yang berdinding rahim nipis, susah mengandung, kerap keguguran, memang protein akan membantu membina otot-otot di dinding uterus(rahim) agar ia kaya dengan darah dan mampu menampung janin.

Breast jadi besar? haaa samalah konsepnya macam di atas. komponen protein membantu membina sel tisu di payudara agar firm dan toing toing ! juga di bahagian punggung jugak! ESP mempunyai khasiat ISOFLAVON yang membantu membina bentuk payudara dan punggung yang anjal dan 'berbentuk' ! Nak tahu ISOFLAVON ni selamat ke tak, jemput klik dan baca di SELAMATKAH ISOFLAVON SOYA?

 

JANGAN STRES-STRES naaa amek ESP !


Bacaan lanjut berkaitan ESP SHAKLEE yang hot ni!


ANDA MAHU PAYUDARA YANG MANTAP DAN KULIT YANG CUN DENGAN ESP?




HUBUNGI SAYA,
NORAYUNEY BINTI AHMAD
SHAKLE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SID 908891
H/P: 0192680649
FB:Oyun Ayuney
PAGE:Eyman Ayuney Natureshoppe




Post a Comment

  1. klau mnum ESP je tak ambik Alfafa bleh besarkan breast tak?

    ReplyDelete

 
Top