Assalamualaikum wbt..

Bismillahirrahmanirrahim...

Malam ni oyun nak share set kulit cantik shaklee...daripada penjagaan luaran hinggalah ke penjagaan dalaman..

Set kecantikan ni terdiri daripada 3 suplimen dan 2 jenis produk penjagaan muka..

Untuk penjagaan dalaman, produk yang dicadangkan adalah:

1) Vit B com --- Dikenali sebagai 'beauty' vitamin yang membantu proses metabolisme dalam badan..dalam bahasa mudahnya, Vit B ni la yg tolong Vit C membentuk kolagen semulajadi dalam badan..Vit B la yang tolong asid amino daripada protein membentuk tisu-tisu baru kulit yang sihat dan anjal...tu antara contoh la..
Lagipun..Vitamin B ni penting untuk penghasilan sel darah merah yang sihat..so..taklah muka kita nampak pucat je tak berdarah...

2) SR Vitamin C ---  Vitamin C ni memang femes la dalam dunia kecantikan! Ia membantu mencerahkan kulit secara perlahan-lahan, melambatkan penuaan sel kulit pramatang (awet muda!), menyekat pembentukan pigmentasi yang boleh membawa kepada jeragat!! no no no!
Selain daripada tu..Vit C ni juga mengurangkan risiko alahan kulit..sebab vit C ni memang berperanan besar dalam sistem keimunan juga..hebat kan? cantik dapat..sihat & kuat pun dapat! Agak-agak rasa nak demam je, cepat-cepat on dose vit C higher than usual! Bila risiko alahan dikurangkan, juga beri efek kepaa mereka yang resdung ! lagi la bagus! Kurangla bersin-bersin detiap pagi ye! Gatal-gatal di muka pun akan berkurangan..

3) Vit E --- Vitamin antipenuaan ni mampu mengurangkan garisan kedut dan garisan halus di muka..Ia juga mampu memperbaiki tekstur kulit berparut,jeragat jerawat dan lain-lain lagi..Antioksida yang juga tinggi dalam Vit E juga membantu mencegah kerosakan wajah sebelum waktu matangnya..

Untuk skin- care produk tu..ada 2 jenis iaitu Enfusselle & NutriWhite...

Siapa yang sesuai dengan Enfusselle?
» Mereka yang kulit BERMINYAK,BERJERAWAT dan BERMASALAH, boleh cuba!

Siapa yang sesuai dengan NutriWhite?
» Mereka yang berkulit normal sahaja!
» Mereka yang nak cerahkan wajah!

Bolehlah beli ikut keadaan anda dan bajet anda.. Yang pasti, ianya SELAMAT & MENGGUNAKAN BAHAN SEMULAJADI sahaja! Kalau ikut oyun, memang lagi jatuh centa dengan NW lagi!hihihi.. Jangan main-main tau...skincare products ni ada dermalogical tested tau! Bukan semua jenama produk kecantikan yang ada dermalogical test tu tau! haaa..special kan?

Nak rasa keluar tanpa bermake up?

Pasti boleh dengan set kecantikan shaklee!


Hubungi saya,
Norayuney Ahmad,
0192680649

Post a Comment

 
Top