Assalamualaikum wbt..

Bismillahirrahmanirrahim..

Orang kata, Vivix tu mahal !

Tapi dalam keadaan kita @ orang kesayangan kita MERANA dek tahap gula yang sukar dikawal dalam darah, sanggup tak kita berdiam diri sahaja?
Dalam keadaan itu, harga masih dinilai MAHAL ke berbanding dengan nikmat sihat?

Jika anda mahu berusaha dengan nutrisi yang menyokong kesihatan pesakit-pesakit diabetes TANPA MELIBATKAN SUNTIKAN INSULIN dan tanpa melibatkan dadah tahan sakit, marilah berusaha dengan VIVIX SHAKLEE yang SEMULAJADI & SELAMAT untuk pesakit Diabetes...

Apa mekanisma yang VIVIX boleh bantu mereka?

1) Vivix terdiri daripada pelabagai sumber semulajadi antioksida seperti anggur muscadine & lobak ungu yang membantu MENCEGAH KEROSAKAN sel- sel organ yang utama seperti kerosakan salur darah, buah pinggang & hati ..

2) Resveratrol dalam Vivix juga membantu MENGAWAL ARAS GULA ke tahap normal..

3) Resveratrol ternyata diuji baik untuk mningkatkan ARAS TENAGA seseorang...Ia penting kerana pesakit diabetes biasanya akan kerap keletihan dan pening..

4) Khasiat antioksida resveratrol juga mampu membaiki kerosakan sel ke tahap DNA...Siapa- siapa yang ada luka lambat sembuh tu, memang elok cepat-cepat tutup luka tu agar tak terdedah dengan jangkitan kuman...kalau dah kena jangkitan kuman, takut luka jadi gangren, kena pula potong kaki kang..

Saya dah rasai kesan Vivix..cousin saya dah tengok sendiri kesan vivix terhadap mak mertua beliau..sahabat shaklee saya pun dah lihat keajaiban VIVIX terhadap pesakit Diabetes..memang rasa macam nak suruh semuaaaa orang telan Vivix ni bagi sihat! (hover kan?)

Jom baca 3 testimoni terpilih ni!

Berminat?

Hubungi,
SID Bertauliah,
Ayuney Ahmad
0192680649
Fb ' Oyun Ayuney'

Post a Comment

 
Top