Bismillahirrahmanirrahim..

PENGHARGAAN SHAKLEE

Alhamdulillah..syukur kerana Allah masih beri peluang kepada saya untuk hidup..untuk menarik nafas..untuk menatap wajah anak-anak..wajah suami..banyak sungguh nikmat Allah yang tak terhitung nilainya..

Hari ni saya nak share tentang Majlis Motivasi dan Penghargaan Shaklee kepada pemimpin-pemimpin shaklee dari Supervisor sampailah ke Master Coordinator..
Penghargaan ini khas untuk warga SID sekitar Selangor dan Kuala Lumpur..maka..tepat berlangsungnya majlis ni di SACC Shah Alam..memang full house!
  
Majlis ni berlangsung jam 2:30 petang dan alhamdulillah en. suami available dan sgt supportive untuk pergi bersama-sama..Bawa bersama-sama anak yang merupakan nadi saya dalam bisnes ini..
 
Fuhhhh sangat terharu dapat penghargaan macamni! Tak pernah bermimpi untuk dihargai dalam masa 2x setahun! ni dah macam ala NC dah rupanya!
Kita akan rasa lebih bersemangat andainya ada penghargaan macam ni daripada organisasi kita betul tak? 
 
 
Kat sekolah pun saya masih belum layak dapat penghargaan Anugerah Cemerlang..sebab baru 6 tahun mengajar...tapi alhamdulillah, bersama-sama Shaklee, yang mana ia adalah bisnes kita, tak bergantung kepada atasan semata-mata, kalau rajin, memang boleh dapat banyak anugerah!

sijil Penghargaan Shaklee

Kejayaan ni, saya kongsikan bersama-sama en.suami yang sangat-sangat banyak membantu..Beliau lah yang memainkan peranan besar dalam kejayaan ni..sungguh tak sangka saya akan pergi sejauh ini...Dulu niat nak bisnes ni saja-saja je nak berbisnes side income kononnya...rupanya, dalam diam, macam-macam kejayaan yang saya kecapi dalam shaklee...^____^
Keluarga yang menjadi inspirasi!



  





Betul...memang seronok bershaklee! Masa saya terisi dengan pelbagai perkara berfaedah since saya dalam shaklee..paling tak sangka bila dapat jana pendapatan , dapat penghargaan dan dapat membina ukhuwwah dalam shaklee..Memang Best!


Dan ..sebagai akhirnya...saya nak petik kata-kata idola saya dalam shaklee, Master Farihah,
"Negara memerlukan kepakaran kita..maka..bantulah seramai orang yang boleh..sentuhlah kehidupan mereka..bantu baiki kesihatan dan kewangan mereka..."
 
 
 
 
 
 
 
 
Salam sayang,
 
Pengedar Shaklee Bertauliah,
Puan Norayuney Ahmad
 
 
 
 
 
 















Post a Comment

 
Top