Baca testimoni sahabat shaklee saya ni, jadi teruja nak share kan bersama-sama anda yang sedang ber'inchloss'... saya bukanlah 'hardcore' dalam bab inchloss ni, maka, saya share cerita mereka yang betul-betul nekad nak kurus dengan shaklee ni..
Jom kita tengok dulu hasil incloss nya..
 


Pagi ni za baru kemas baju za.. kali ke3 mahu bungkus bagi orang... Sebab baju sangat-sangat besar.. saiz XL... bukan baju mengandung, tapi memang baju masa za gemuk 70kg (baju kelabu).
Beza kan baju oren n kelabu tu. Yang oren tu baju za la ni.. saiz S.. 49kg je za skrg..
 Siap adik za tanya..mana pegi lemak-lemak ko ek??
 Jwpnnya.. hilang bersama ketika detox (berpeluh, buang air kecil & besar).
 ... Za ni kan jenis tak mahu strict sangat tentang makan.. jadi..za memilih:
1. Makan apa sahaja yang ada depan mata dan apa yang za nak tapi kuantiti za jaga. Yang pasti za tak pernah berlapar masa nak slim. Apa pun za memang ada tampal menu makanan sihat kat dinding bilik sebagai reference. So patut pilih makanan sihat lebih...
2. Jaga pengambilan kalori instead of bersenam bagai nak gila.
3. Pastikan badan men"detox" setiap hari.. yang ni herblax memang perlu membantu.
4. Makan on time dan tak miss untuk elakkan craving yang bukan-bukan. Diet bukan tak makan tau! Yang pasti za tak pernah berlapar. dan ketahuilah makanan soy base dan hi-fiber memang mengenyangkan.
5. Bergerak fizikal.. sbb za tak rajin senam. Apapun za lebih minat wat sit up 30x tanpa henti 3x seminggu lepas bangun tidur.
6. Minum air 3liter sehari. Pergi kerja bawa air dan even pegi shoping or tengok wayang memang za bawa bekal air dari rumah. Botol air za tu 1liter. Jadi za mnum abis dan topup. Pastikan sehari topup 2x. So total 3liter...
7. Makan lecitin soya untuk pecahkan lemak. Ini pun sbb za baca memang soya lecitin adalah yang terbaik dan sangat membantu untuk otak dan utk pecahkan lemak.

Sedikit tips daripada za. Jgn putus asa.. bermotivasi selalu. Sbb za pernah je 1bulan langsung takda penurunan berat badan dan takde inchloss. Ni dugaan je.. tapi once lepas stage ni hasilnya sangat manis..
 Pinggang za pon dah lain. Dulu 34inci. Sekarang 27inci.
_____________________________________________________________________________
Tu diaaa....
Bestkan tengok perubahan dia..
saya sertakan apa suplimen yang dia ambil yang membantu beliau dalam inchloss...bukan mudah ye proses ini..tak makan sekelip mata pun..yelah..dah bela lemak 30 tahun, takkan boleh hilang dalam 3 hari kan??


 
Berminat??
hubungi
 
ayuney ahmad
0192680649
fb oyun ayuney
page eyman ayuney natureshoppe

Post a Comment

 
Top