Hari ni saya mahu mengujakan anda dengan kelebihan kualiti soya shaklee dalam ESP !

Apa pentingnya sumber protein ni??
Jika selama ini anda bersarapan dengan karbohidrat, cuba tukar ia kepada protein...
Pengambilan protein di awal pagi akan mempercepatkan proses pembakaran lemak..mahu kuruskan?? maka, ambillah ESP di awal pagi...yang lebih bagusnya, ia membekalkan 9 ASID AMINO yang tidak dapat dibina oleh sel tubuh kita...Mmemang boleh dapat dari ayam & daging, tapi sumber protein dari soya shaklee dijamin BEBAS LAKTOSA & KOLESTEROL!!
Maka ia sangat sesuai untuk mereka yang alah laktose & vegetarian..


Kenapa protein membekalkan tenaga berpanjangan?? tak sama ke dengan karbohidrat??
Karbohidrat akan terus ditukar kepada gula & tenaga melalui proses pembakaran, maka ia membekalkan tenaga segera..makan sikit terus cepat kenyang..jika metabolisma anda lambat, maka ia sempat ditukar kepada lemak..
Sebaliknya, dengan pengambilan protein, lebih-lebih lagi ESP yang hanya mempunyai indeks glisemik yang rendah iaitu 39 sahaja, maksudnya ia akan melepaskan gula & tenaga secara perlahan-lahan berjam-jam..maka, anda ambil sebagai sarapan, maka ia tahan lama & anda tidak cepat lapar...
Maka, tak hairanlah jika ia menjadi PILIHAN UTAMA bagi mereka yang BERPUASA & DIABETES..

Apa lagi yang ISTIMEWA??
Ia bukan hanya ada asid amino, tetapi juga Vitamin B kompleks & kalsium...yang sangat elok untuk kesihatan jantung, tulang, payudara & prostat..yang bergaris kuning tu saya suka!! Kandungan vit b, isoflavon & kalsium dalam ESP juga membantu mengawal perubahan hormon nagi mereka yang menghampiri menopaus..itu adalah hasil ujian klinikal ye..



Proses penghasilan ESP dikawal rapi??
Ya..kebanyakan hasil tanaman di US adalah GMO..Kerana ingin memenuhi keperluan penduduk yang semakin ramai..TETAPI..SOYA SHAKLEE BUKAN GMO..Prosesnya dikawal rapi & diselia oleh pihak ketiga bermual dari proses pemilihan benih sehinggalak memprosesnya..ia TIDAK dicuci dengan alkohol yang boleh menjejaskan kehalalannya dan menjejaskan khasiat isoflavonnya..



MAKA..
Adakah ESP SHAKLEE  ISTIMEWA??
Hanya jauhari mengenal manikam..
Hanya yang sudah cuba sahaja tahu apa ISTIMEWANYA dia..


Berminat?
hubungi,
Ayuney Ahmad
0192680649




 

Post a Comment

 
Top