Hari ni adalah hari pertama saya berkesempatan entry blog saya yang baru sahaja lahir Februari ni...Alhamdulillah, sangat gembira dan excited...selama ni tak pernah terfikir pun akan ber'blog'...tapi, disebabkan 'dia', it's make me changed!!..to a better one...hihi..jadi istimewa utk 1st entry ni, sy nak ceritakan bagaimana saya jatuh cinta dengan 'dia'...
 
 Saya adalah PENGGUNA PRODUK SHAKLEE sejak 18 September yang lepas.. Bermula dgn niat utk menambah susu yg lebih berkhasiat utk Hariz, saya mula memesan ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN) dan vitamin B complex…kenapa sy pilih 2 je? Sebab SHAKLEE ni mahal!!Tapi selepas 3 minggu consume, baru sy tau knp produk SHAKLEE ni mahal…sbb dia EKSLUSIF dan BEST (Alhamdulillah…)…susu bertambah, tenaga bertambah, dan pori2 di muka berkurangan..sy ingatkan ESP ni hanya utk tambah susu badan je,tp yg BESTNYE sy dapat byk bonus lain seperti yg sy sebut di atas..selain daripada tu,ada banyak lg kelebihan ESP ni rupanye..Disebabkan byk sgt kebaikannya,nantila,sy cerita di next post…
 
 Atas keyakinan yg teguh pd SHAKLEE, sy terus meminta adik sy, Aini Ahmad mendaftarkan sy menjadi AHLI SHAKLEE pd 29 Oktober 2012…saya adalah ahli shaklee yg lahir dengan PROMOSI ESP pd bulan tu (bangganya!!!)...Dah hujung bulan baru tergerak hati nak jadi ahli...Sejak tu, makin byk produk SHAKLEE yg sy consume…Sy ingin menggabungkan berpantang moden dgn berpantang tradisional.. Sebenarnya sy dh lama tau psl SHAKLEE ni,since mengandungkan Naurah lg, tp time tu belum t’buka hati utk mencuba..tp sbb nk berpantang tradisional je,jadi sy tak amik pusing pun tentang kewujudan SHAKLEE.. 
 
  Dengan minat yg mula timbul,sy teringin utk share kebaikan SHAKLEE dgn kawan-kawan yg lain, maka Alhamdulillah,dengan izin dan restu en. suami, sy  mula yakin utk menjadi PENGEDAR mulai 4 November 2012..Lahir dalam grup jutawan, saya rasa tak pernah menyesal...sy tak pernah berminat pun sebelum ni utk jd pengedar mana-mana produk…tp dgn SHAKLEE,sy BERANI UTK MENCUBA...Sebab saya dah cuba, dah rasa dan dah nikmati kebaikan produk ini...SHAKLEE IS ALWAYS SAFE, ALWAYS WORKS AND ALWAYS GREEN..
Kini, setelah hampir 2 bulan lebih berkecimpung dalam dunia yang saya rasakan amat berbeza dengan kehidupan saya dulu, saya rasa sangat bersyukur ditemukan dengan shaklee dan dibimbing oleh rakan-rakan yang baik-baik dalam grup jutawan...saya teruskan perjalanan saya tanpa menoleh ke belakang lagi!!
 
*** jika anda memerlukan supplement, maka pilihlah shaklee... dan jika anda ingin berjaya dalam bisnes, maka pilihlah utk bersama grup jutawan kami...(",)


NORAYUNEY BT AHMAD
SID:908891
10.35pm  4 Februari 2013

Post a Comment

 
Top