Bulan Februari adalah bulan saya!!! KENAPA??
 
Bulan ni  dimulakan dengan hari lahir abah kesayangan saya, En. Ahmad bin Salleh..kemudia diikuti dengan anniversary perkahwinan saya dan En. suami, En Nor Izan bin Mohamad Sahib...bulan ini juga, BLOG EYMANAYUNEY tercipta...semoga lebih banyak perkongsian kesihatan yang akan dapat saya kongsikan kepada anda...dan bulan Februari juga adalah bulan PROMO PRODUK KESUKAAN SAYA----> OMEGAGUARD SHAKLEE!!!
Saya memang sukakan produk ni, dan memang inilah yang saya tunggu-tunggu..setiap customer saya, pasti saya akan cadangkan pengambilan omegeguard ni...sbb saya dah rasa kebagusannya..dan saya tahu kenapa ia EKSLUSIF...dan kenapa ia JAUH LEBIH BAIK dari kebanyakan produk minyak ikan di pasaran..
saya ambil omegaguard utk bantu saya dalam usaha untuk mengurangkan kolesterol dan lemak-lemak jahat dalam badan saya.. selain tu saya ambil kerana untuk menampung tenaga saya seharian...bila dah ambil omegauard bersama Vitalea, memang kurang penat dan lesu badan.. nama je kerja cikgu, tapi hakikatnya memang penat..sapa kata jadi cikgu senang la ni ha???hehe.. jadi, kat sini saya share serba sedikit kenapa anda perlu mengambil OMEGAGUARD SHAKLEE...APA ISTIMEWANYA IA???
---------------------------------------------------------------------------------------
 
Shaklee OmegaGuard (Fish Oil) mengandungi Omega-3 Fatty Acid yang dilengkapi dengan DHA serta EPA. Omega-3 adalah asid lemak perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh badan dan perlu diambil daripada diet harian.
 
Siapa yang perlukan omega?
 
(1) Ibu hamil
 
- Membantu perkembangan otak bayi dari dalam kandungan, mengawal kenaikan berat badan, mengurangkan kolestrol, mengurangkan risiko gila meroyan selepas bersalin, mengurangkan risiko melahirkan bayi pra matang.
 
(2) Ibu menyusu
 
- Membekalkan DHA untuk perkembangan otak bayi yang menyusui susu ibu, membantu pengurusan berat badan.
 
(3) Kanak-kanak
 
- Membantu perkembangan otak, menguatkan sistem imunisasi, mengurangkan gejala eczema & asma.
 
(4) Masalah berat badan
 
- Omega-3 meningkatkan hormone Leptine yang berfungsi mengawal selera makan , membantu membakar lemak dengan lebih cepat berbanding lecithin
 
(5) Pelbagai masalah kesihatan lain
 
- Sakit sendi, tinggi kolestrol, kesihatan jantung, batuk berkahak, strok dan banyak lagi..
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Keistimewaan Omega Shaklee
 
Omega Guard Shaklee bukan sahaja melalui double molecular distillation, malah triple molecular distillation iaitu Peyulingan pemeringkatan 3 kali. Melalui proses Triple Molecular Distillation itu pastinya minyak ikan Omega Guard Shaklee lebih terjamin kebersihan dan tahap keselamatannya, malah lebih tinggi kepekatannya berbanding jenama lain. Kebanyakan jenama lain hanya menawarkan penyulingan sekali @ dua kali sahaja, tapi, SHAKLEE sanggup melabur kos yang tinggi untuk melakukan 3x penyulingan untuk memastikan minyak ikan SHAKLEE benar-benar TULEN dan SELAMAT...Kebanyakan minyak ikan juga mengandungi plumbum yang tidak elok untuk kesihatan untuk jangka masa panjang. Omega shaklee juga adalah dari sumber ikan laut dalam & dijamin bebas plumbum melalui klinikal test yang dijalankan.
 
 
ikhlas daripada hati,
NRAYUNEY BT. AHMAD
SID 908891

Post a Comment

 
Top