Inilah produk pertama yg sy amik dgn SHAKLEE yg menyebabkan sy terus jatuh CINTA dengannya…mula-mula ambil dengan hanya niat utk BANTU tambahkan kualiti susu je..tp yg bestnya ESP ni ada byk manfaatnye..memang  tak rugi beli…nama pun ENERGIZING SOY PROTEIN, so dia memang membantu menambah tenaga..nak stay tanda kertas pun tahan(nama pn ckgu,dlm pantang pn kene tanda paper gak,huhu)…kulit muka jd b’tmbah licin sbb pori-pori dh makin mengecil..adik sy yang berjerawat di muka pun dh makin kurang jerawatnye…itu antara perubahan yg sy alami..
Selain itu ESP ni ada BANYAK lg kelebihan lain seperti:
1)membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada PEMBENTUKAN JANIN ,MEMBAIKI TISU YG CEDERA (especially kpd atlet)
2)menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk SIHATKAN JANTUNG
3)setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk MENYOKONG TULANG YANG KUAT (sgt SESUAI utk org ug TAK MAU MINUM SUSU mcm sy..)
4)kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menapous
5)indeks glisemik yang rendah untuk membantu MENGEKALKAN PARAS GULA dalam darah

Jadi... Apa yang anda akan dapat setelah minum ESP ni?
 PELAJAR DAN PEKERJA ATAU INDIVIDU DEWASA(Lelaki/Wanita) : As ENERGY BOOSTER (kalau minum pagi2 tu. terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)..pelajar akan lebih fokus belajar..
IBU MENGANDUNG : for a healthier pregnancy – well-grown fetus ; less late pregnancy discomfort.
WANITA : keanjalan kulit… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).
JADI,JGN SLH FHM PERKARA BERIKUT YE..
~ ESP ni BUKAN hanya utk IBU MENYUSU je…sbb SEMUA org perlukan PROTEIN!!
~Lagi satu,ESP ni mmg BERUPAYA BANTU TAMBAH TENAGA supaya SUSU BERTAMBAH byk, tp selagi anak tak kerap disusukan,maka susu mmg akan berkurangan even anda ambil ESP!!!

JIKA ADA YG BERMINAT,BOLEH CONTACT saya 0192680649…
**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau menyembuh sebarang penyakit.

Post a Comment

 
Top