Assalamualaikum wbt..

Bismillahirrahmanirrahim..

SET PANTANG SHAKLEE BERBEZA!


Kelmarin ada seorang customer setia oyun repeat oder set berpantang shaklee even dia dah habis berpantang. Katanya sebab badan jadi sedap berbanding dengan pengalaman berpantang sebelum ni. Paling beliau suka sebab boleh berjaga malam dengan tenang dan bertenaga walaupun ada 2 orang anak yang masih kecil. Sangat berbeza dari sebelum ni! Memang betul pun lain dan istimewa Set Pantang Shaklee ni! Ramai yang kata gitu pun!

Sebelum ni, oyun pun tak yakin pun boleh konsult orang dalam pantang, sebab oyun pun alami pantang yang macam serabut alam je rasanya! hihi..pernah demam bentan, pernah luka terbuka sedikit waktu pantang anak sulung, dengan komplikasi ceser yang oyun alami, jadikan badan oyun lebih bermasalah dan stress! Tapi, oyun bersyukur alami semua perkara tu, sebab atleast oyun boleh share pengalaman dan bantu ibu-ibu lain yang mungkin ada masalah sama macam oyun.
Set pantang shaklee memang sangat-sangat membantu oyun jalani musim pantang dengan tenang dan tak risau-risau lagi bab penyusuan! Jom baca testimoni set berpantang shaklee yang best-best ni!

HIMPUNAN KOLEKSI TESTIMONI SET BERPANTANG SHAKLEE

 


MAHUKAH IBU-IBU MENCUBA SET BERPANTANG YANG SEMALAT DAN SEMULAJADI UNTUK IBU DAN ANAK ANDA?




HUBUNGI SAYA,
NORAYUNEY BINTI AHMAD
SHAKLE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
SID 908891
H/P: 0192680649
FB: Oyun Ayuney    

Post a Comment

 
Top