Bismillahirrahmanirrahim


KULIT ROSAK AKIBAT BAHAN KOSMETIK?

 
Pernah tak anda mengalami kerosakan kulit muka akibat penggunaan kosmetik yang salah,
Produk kosmetik sepatutnya membantu wanita untuk kelihatan cantik, tetapi kebanyakan produk penuh dengan kandungan merbahaya yang kita sendiri pun tak tahu apa isinya. Ia mungkin akan memberikan kesan ke atas kulit anda jika ia tidak bersesuaian dengan kulit anda..apatah lagi Jika ia dipenuhi dengan bahan kimia sintetik ! Dan ada kajian yang menunjunkkan ada sesetengah bahan kimia yang boleh merangsang pertumbuhan sel kanser! Bahan kosmetik juga akan menghalang kulit anda daripada bernafas dan meninggalkan lapisan kotor yang tidak menyelaputi kulit anda..Keadaan ini bertambah teruk jika alat yang digunakan juga tercemar dan berkongsi-kongsi dengan berus yang telah digunakan oleh orang lain.

 

BAGAIMANA MAHU MEMPERBAIKI KULIT YANG ROSAK?

1) Jangan dedahkan kulit yang rosak kepada cahaya matahari yang berterusan & langsung (direct). Ia akan menggalakkan lagi penghasilan melanin yang boleh membawa kepada pigmentasi. Nanti ia akan menyebabkan warna ton muka jadi tak sekata.
pigmentasi


2) JANGAN PICIT kesan jerawat! Ia akan menyebarkan lebih banyak bakteria ke seluruh muka!

3) Banyakkan minum air kosong untuk detoks dan buang toksin ! Semakin banyak anda minum, ia makin menggalakkan pengeluaran bahan kotoran melalui urin dan peluh!

4) Kekurangan kolagen dan protein dalam badan akan melambatkan proses pemulihan luka dan jerawat ! yang ni, oyun baru tau fakta ni tau..selama ni ingatkan kekurangan protein je boleh lambatkan penyembuhan jerawat & radang muka, rupanya kekurangan kolagen pun beri efek gak! rugi tak borong banyak-banyak kolagen promo bulan lepas!


KHASIAT ESP UNTUK KULIT CANTIK!



1) Kekal Muda  -  Pengambilan ESP adalah kunci untuk mengekalkan kulit yang anjal,awet muda , kekuatan otot

2) Kulit berseri-seri  –  merangsang regenerasi kulit,otot,memulih kedutan, anti penuaan & mempercepatkan pemulihan luka dan parut.

3) Memberi tenaga segera  –  Kulit akan nampak bermaya dan bertenaga! Taklah suram sangat muka tu..

4) Memulih Pigmentasi –Menghasilkan kulit yang lebih baik teksturnya, menggalakkan penghasilan sel kulit baharu yang sekata.

TESTIMONI ESP SHAKLEE UNTUK KECANTIKAN! 

 

Pengguna tegar ESP!
Cantik kan?
Kulit yang rosak akhirnya pulih!                          



  
 






Lama kan? memang kena istiqamah dan sabar..yang penting natural gitu!                
























APA KESAN ESP SHAKLEE TERHADAP KULIT SAYA?

Saya ada masalah untuk meletakkan gambar saya sebagai testimoni..tapi, jika ada sesiapa yang mengenali saya (terutama kawan mengajar di sekolah) pasti perasan yang saya juga pernah menjadi mangsa salah kosmetik ni..Memang sedih sangat kena tegur dengan kawan, tapi, saya sabar ambil shaklee dengan konsistan..Alhamdulillah, setelah proses detoks, kulit baharu timbul dengan lebih baik teksturnya. Alhamdulillah, jerawat segan-segan nak naik dan taklah menggerutu je muka kekasaran...Kulit jadi kurang berminyak dan lebih anjal toing toing gitu! waaahhhh! memang best suplimen shaklee yang natural ni!


NATURAL DAN SELAMAT MEMANG PILIHAN SAYA!

DAN SAYA TEMUINYA DALAM SHAKLEE!



Anda mahu saya bantu?

Jemput hubungi saya,

Norayuney Ahmad,
0192680649
FB: Oyun Ayuney
www.eymanayuney.com















Post a Comment

 
Top