Assalamualaikum wbt...

Bismillahirrahmanirrahim..

SET MENYUSU SHAKLEE TERBAIK !

Pagi tadi oyun dah share tentang set berpantang shaklee yang memang ternyata berbeza dari set berpantang yang lain. Memang kebanyakan ibu yang mengambil set berpantang shaklee akan menyambung terus set menyusu shaklee sebab mereka dah alami rasa bertenaga dan lebih sihat dengan set menyusu shaklee.
Dulu..mereka sama macam oyun..TAK PERCAYAKAN SUPLIMEN! Tapi..tak sangka yang set menyusu shaklee ni merubah 360 darjah pemikiran dan tanggapan oyun terhadap kepentingan suplimen! 

KEBAIKAN SUPLIMEN TAMBAHAN UNTUK IBU MENYUSU

Dr. Zubaidi sendiri telah mengupas kebaikan set menyusu shaklee ni di dalam blog beliau. Kebaikan nutrisi sewaktu menyusu tidak dapat dinafikan demi menjamin penghasilan kualiti susu yang terbaik! Sekiranya nutrisi ibu menyusu tidak mencukupi daripada pemakanan, maka, nutrisi tambahan a.k.a suplimen sangat membantu. Dalam hal ini, suplimen ibu menyusu SHAKLEE adalah pilihan terbaik! Proses menyusukan anak memerlukan kalori yang tinggi dan keperluan nutrisi daripada pemakanan mungkin tidak mencukupi. Apatah lagi jika si ibu juga turut menguruskan anak yang lain, bekerja dan sering stress, lagi lah sangat-sangat memerlukan suplimen! Kadangkala kita ibu-ibu ni pun makan tak seimbang nutrisi kan, sayur tak cukup, buah tak makan, asyik membeli di kedai yang belum tentu menyediakan makanan yang seimbang dengan cara yang sihat, maka, suplimen membantu ibu-ibu mencukupkan nutrisi mereka.

Bila difikir balik, memanglah gaya hidup kita sekarang ni memerlukan mengambil suplimen tambahan. Dan, tak dinafikan, hasilnya memang mavelesss! oyun memang rasa terkejut bila ada perubahan kuantiti susu yang dipam waktu mula-mula ambil Alfalfa dan ESP! MAGIK! Jom baca apa lagi testimoni set menyusu shaklee yang dikongsikan oleh pengguna shaklee yang lain ye..

TESTIMONI SET MENYUSU SHAKLEE !



Dan ibu-ibu hendaklah menyusukan anak-anak mereka selama dua tahun genap, iaitu bagi orang hendak menyempurnakan penyusuan itu: dan kewajipan bapa pula ialah memberi makan dan pakaian kepada ibu itu menurut cara yang sepatutnya. Tidaklah diberatkan seseorang melainkan menurut kemampuannya. Janganlah menjadikan seseorang ibu itu menderita kerana anaknya, dan (jangan juga menjadikan) seseorang bapa itu menderita kerana anaknya dan waris juga menanggung kewajipan yang tersebut (jika si bapa tiada). Kemudian jika keduanya (suami isteri) mahu menghentikan penyusuan itu dengan persetujuan (yang telah dicapai oleh) mereka sesudah berunding, maka mereka berdua tidaklah salah (melakukannya). Dan jika kamu hendak beri anak-anak kamu menyusu kepada orang lain, maka tidak ada salahnya bagi kamu apabila kamu serahkan (upah) yang kamu mahu beri itu dengan cara yang patut. Dan bertaqwalah kamu kepada Allah, serta ketahuilah, sesungguhnya Allah sentiasa melihat akan apa jua yang kamu lakukan.”



 

IBU-IBU NAK RASAI KEBAIKAN SET MENYUSU SHAKLEE? 

 

 

 

 
HUBUNGI SAYA,
NORAYUNEY BINTI AHMAD
SHAKLE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
SID 908891
H/P: 0192680649




Post a Comment

 
Top