GODA SUAMI DENGAN GLA COMPLEX !





Beliau adalah salah seorang bekas customer saya..yang mengalami masalah 'kekeringan' vagina dan jiwa terhadap suami ! BAHAYA tak? Gara-gara trauma lepas bersalin ( suami isteri trauma !)..terus memasing hilang selera...dengan perubahan hormon lagi.. lagi la buat si isteri kering jiwa... si suami pulak jenis bz bekerja, so tak berapa kisah pun dengan perubahan si isteri yang dingin tu !

Tapi...

apa akan jadi untuk long term ek?

Berdasarkan entry yang saya tulis mengenai tips ATASI MASALAH 'KEKERINGAN' SELEPAS BERSALIN (jemput klik untuk membaca), saya bantu beliau untuk atasi masalah beliau dengan pengambilan GLA Complex dan Alfalfa untuk membantu mengatasi masalah ketidakstabilan hormon selepas bersalin. Beliau yang sememangnya sudah pun mengambil alfalfa sebagai suplimen milkbooster, cuma perlu menambah GLA COM je dalam senarai suplimen beliau.

Saya sarankan juga agar istiqamah dengan Alfalfa kerana ia berfungsi untuk mengembalikan otot vagina yang kuat dan 'grip' kata omputeh,hihihi....mula-mula macam tak percaya je yang alfalfa ni boleh bantu bab-bab mengembalikan 'keremajaan' vagina wanita..dan..ada testimoni terbaharu yang saya tahu, alfalfa juga membantu MENGANJALKAN BREAST WANITA ! Nak baca lagi kehebatan ALFALFA? Jemput klik dan baca KEHEBATAN ALFALFA UNTUK PARA ISTERI ye..

Faktanya : Alfalfa adalah sejenis herba yang memberi estrogen effects yang meningkatkan kualit bentuk tubuh keperempuan seseorang wanita lah ayat mudahnya... begitu juga dengan ESP Shaklee yang kaya dengan isoflavon yang juga memberikan estrogen effects yang mengagumkan en.suami! Jemput klik untuk baca apa lagi khasiat Isoflavon soya ESP !






Kalau isteri solehah tampil sihat dan cantik di mata suami, pastinya rumah tangga akan harmoni !

MAHU DAPATKAN PERAPAT KEINTIMAN YANG HEBAT INI??


Hubungi,
NORAYUNEY BINTI AHMAD
Founder of MAI Legacy,
H/P: 0192680649
FB:Oyun Ayuney
PAGE: Eyman Ayuney Natureshoppe  
Pos SELURUH MALAYSIA!


Post a Comment

 
Top