JANGAN TAKUT MAKAN VITAMIN B COM !

IA HEBAT!



APA BEZA VITAMIN B COM SHAKLEE ?

Para saintis Shaklee telah menghasilkan asid folik secara semulajadi yang pertama di dunia
Ia dihasilkan daripada ekstrak yis.
Disebabkan ia diperbuat daripada bahan semulajadi, maka kadar penyerapannya (bioavailability ) sangat tinggi dan cepat.
B complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting Vit B, termasuklah Biotin yang mahal tu dan asid folik yang sangat penting untuk mengelakkan kecacatan saraf janin!



KENAPA SAYA SUKA VITAMIN B COM SHAKLEE?

Kerana ia berperanan BESAR dalam sistem tubuh untuk:

Menukar makanan kepada tenaga

Ia membantu metabolism (penguraian & pemprosesan) protein, karbohidrat, lemak kepada tenaga – maka ia sangat membantu atasi keletihan dan kelesuan. Kalau takdak B com ni, memangla karbohidrat boleh diubah jadi glukosa dan tenaga, tapi bila ada B com, proses tu lebih smooth dan aktif
Mengatasi stress
Salah satu Vit B yang ada dalam Bcom adalah Vit B6 yang sangat-sangat membantu mengatasi stress dan melegakan saraf-saraf di kepala
supermom kena ambil B com shaklee ni tau!


Mencegah anemia

Vit b membantu menghasilkan sel darah merah yang sihat dan antibodi yang berperanan besar dalam sistem imun.
Apabila sel darah merah sihat dihasilkan, maka ia dapat mencegah anemia yang mana ia adalah keadaan seseoarang yang kekurangan sel darah merah dalam badan. Ia juga dapat mencegah seseoarang daipada mengalami gejala symptom anemia seperti  pening-pening, pitam, letih lesu, kerap pengsan dan sakit kepala.

Baik untuk elak rambut mudah gugur dan uban

Vit b membantu mengekalkan kesihatan rambut dengan memperbaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur dan uban. Sesuai sangat untuk ibu yang lepas bersalin dan alami keguguran rambut!


Untuk Mata !


Vit b juga elok untuk kesihatan mata, mencegah katarak , meningkatkan daya fokus penglihatan dengan mengatasi keletihan dan kelesuan mata.

Membantu tumbesaran

Vit b sangat penting untuk menggalakan tumbesaran sel dan saraf yang normal bagi bayi dan kanak-kanak. Serta mengurangkan risiko kecacatan otak dan saraf tunjang bayi yang bakal dilahirkan.


Kalau tanya oyun, efek paling best adalah bila PENAT MELAMPAU, STRESS DAN MIGRAIN/ SAKIT KEPALA, memang oyun akan cari B com shaklee ni.. In sha allah, even tak secepat kesan ponstan, tapi, kalau consistan, hasil side effect nya boleh menaikkan seri wajah muka... betul! sebab aliran darah yang lancar hingga ke muka dan Vit B juga membantu fungsi Vit C untuk kulit tu dengan lebih efisian.



Meh nak blanja 2 TESTIMONI Vit B yang hot !


set migrain shaklee

set tenaga shaklee







MAHU DAPATKAN VITAMIN B YANG MEMBUATKAN ANDA BERTENAGA DAN BERSERI SEPANJANG HARI?

Hubungi,
NORAYUNEY BINTI AHMAD

Founder of MAI Legacy,
H/P: 0192680649
FB:Oyun Ayuney
PAGE: Eyman Ayuney Natureshoppe  


Pos SELURUH MALAYSIA!

Post a Comment

 
Top