Nama saya Norayuney binti Ahmad, merupakan seorang pengedar Shaklee dengan id 908891. Saya mula mendaftar keahlian Shaklee pada 29 Oktober 2012 selepas melahirkan anak kedua saya .Sehingga kini saya sangat aktif dalam program-program kendalian Shaklee dan upline-upline saya dank ini memegang pangkat Coordinator.
Dengan kelulusan Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Biologi dari UPM dan Ijazah Sarjana Pendidikan Biologi dari UPSI, saya bertugas sebagai seorang guru di sebuah sekolah di Kuala Selangor. Kesibukan saya sebagai seorang guru tidak pernah menghalang saya untuk menjadi seorang pengedar Shaklee yang bertanggungjawab. Minat dalam dunia Biologi dan Kesihatan menjadikan Shaklee adalah jalan untuk saya membantu lebih ramai lagi insan di luar sana yang ingin sihat dan berjaya melalui Shaklee. Kepakaran saya adalah untuk memberikan konsultasi yang terbaik untuk anda sebagai pelanggan dengan cadangan produk yang bersesuaian dengan masalah kesihatan anda.




Saya juga adalah pelopor MAI Legacy, kumpulan yang saya bina untuk membimbing anak-anak downline yang serius mahu berniaga dan membantu lebih ramai insan melalui Shaklee. Bimbingan secara online dan offline disediakan TANPA perlu anda keluar malam-malam dan mengetuk rumah orang membuatkan kebanyakan ahli Shaklee selesa untuk berniaga dari rumah. Bimbingan yang disediakan adalah ekslusif yang mendaftar keahlian bersama-sama saya sahaja. Ia dikendalikan dengan penceramah jemputan dari bidang perubatan dan kesihatan, bersama pakar nutrisi Shaklee, bersama barisan Master dalam Shaklee dan daripada saya sendiri. Ia merangkumi bimbingan mengenai produk dan bimbingan menjadi usahawan kaya yang ‘senyap’ dari rumah!

Saya juga merupakan isteri kepada Nor Izan bin Mohamad Sahib dan ibu kepada 2 cahaya syurga saya iaitu Naurah Eyman dan Hariz Eyman. Saya memulakan langkah saya dalam Shaklee setelah menggunakan produknya selepas bersalinkan Hariz. Kesihatan saya yang agak teruk selepas pembedahan caeserian kali kedua menyebabkan saya terpaksa mengambil sesuatu sebagai ‘milkbooster’. Sewaktu melahirkan Naurah, saya berpantang TANPA mengambil apa-apa jamu disebabkan kerisauan Jaminan keselamatannya terhadap anak saya. Tapi, dengan Shaklee, saya sangat yakin memandangkan ia adalah produk antarabangsa yang telah menjalani banyak ujian keselamatan. Alhamdulillah, kesan penggunaan Shaklee amat mengagumkan, dan saya tak ragu-ragu untuk berkongsi kebaikan itu dengan ibu-ibu lain di luar sana. Klik untuk baca kisah jatuh cinta saya dengan Shaklee.

Adakah anda mahu sihat dan berjaya melalui Shaklee?

 

 

Hubungi,
Ayuney Ahmad
Founder of MAI Legacy,
H/P: 0192680649
FB:Oyun Ayuney
PAGE: Eyman Ayuney Natureshoppe 

Post a Comment

 
Top